poniedziałek, 1 czerwca 2015

Przygotuj skórę na lato



Daj się skusić na zabieg z użyciem preparatu RESTYLANE® SKINBOOSTERS™.
To przełomowa seria preparatów głęboko nawilżających, poprawiających od wewnątrz ogólną jakość skóry, zapewniając jej naturalny blask. 
Ja jestem zachwycona! 
Pojęcia nie miałam, jak ogromną rolę odgrywa nawilżenie najgłębszych warstw skóry, teraz już wiem. I polecam wszystkim - kobietom, mężczyznom z każdym typem skóry, tym młodszym i tym bardziej dojrzałym, również tym z fotouszkodzeniami albo z bliznami po trądziku. Wasze twarze, dłonie, usta, szyje i dekolty będą kusić, ach, jak będą kusić latem! 

A teraz mały test - którym jabłkiem jesteś?





Jeśli przypominasz to z lewej, to moja życzliwa rada - nie ma na co czekać. Twoja skóra potrzebuje nawilżenia, jak kania dżdżu i sorry, ale kremy nic tu nie zdziałają. Wiem, co mówię, wyglądałam tak jeszcze niedawno. Skinboosters sprawił, że rozkwitłam. Dzisiaj jestem więc trochę, jak Ewa, co zaprasza Cię do sięgnięcia po jabłko z prawej, z tą różnicą, że moje kuszenie na pewno Cię nie zgubi, a wręcz przeciwnie. Jestem pewna, że odnajdziesz swój patent na młodość i piękno.

Jeśli pytasz, czy to bezpieczne - napiszę tylko jedno: 16 lat badań, ponad 20 milionów zabiegów, skuteczność potwierdzona klinicznie.  Mnie to przekonuje, tak, jak przekonuje mnie to, co widzę w lustrze. 
Jestem po kursie początkowym, który w moim przypadku obejmował trzy zabiegi, w odstępach 2-4 tygodni. 
Przede mną regularne zabiegi podtrzymujące, które wykonuje się co około 6 miesięcy. 
Tymczasem biegnę do lata. W nieprzyzwoicie krótkich spodenkach, jak kiedyś. A co!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze!