środa, 21 września 2016

Institut Esthederm - Francja Elegancja w naszym Centrum!


Ordon Beauty Center ma nowego Partnera i nowe sposoby na odkrywanie Waszego piękna. A że beze mnie nic nie może się obyć, miło mi - w imieniu Pani Doktor - zaanonsować niniejszym współpracę z Institut Esthederm - francuską marką kosmetyczną, powstałą w odpowiedzi na rzeczywiste potrzeby skóry. To kosmetyki przeznaczone dla najbardziej wymagających i dbających o siebie osób, nie muszę chyba pisać, jak bardzo czuję się grupą docelową, znacie kogoś tak doświadczonego w tej dziedzinie, jak ja? Kiedy do tego czytam, że produkty marki są dostępne na całym świecie, w prestiżowych salonach kosmetycznych, centrach dermatologii estetycznej, luksusowych ośrodkach SPA - puchnę z dumy, że Centrum mojej Pani Doktor znalazło się wśród nich! 

Kosmetyki, które od tego tygodnia pojawiły się w naszym Centrum to kosmetyki bio - pomagające skórze dostosować się do środowiska i zmieniających się czynników zewnętrznych oraz korzystające z jej naturalnych zasobów - bo przecież piękno jest w nas. 
Bardzo podoba mi się to innowacyjne, naukowe podejście marki, która tworzy produkty uwzględniające cykl życia komórkowego, zmienność pór roku i zmiany zachodzące w naszej skórze wraz z wiekiem. Kosmetyki Institut Esthederm uczą skórę prawidłowego funkcjonowania, czy to nie ciekawe? Zawierają przy tym składniki aktywne bezpieczne i biokompatybilne ze skórą, a z takim podejściem to musi się sprawdzić. Już od teraz możecie przekonać się o tym na własnej skórze, jestem pewna, że zostaniecie fanami marki, jak ja. 

A żebyście mogli bliżej poznać szerokie spektrum działania proponowanych przez Institut Esthederm rozwiązań, specjalnie dla Was uruchamiamy nowy cykl na naszym facebooku - "Środa z ulubionym kosmetykiem". W jego ramach przedstawiać będziemy kolejno flagowe produkty marki, dostępne w naszym Centrum. 
To co - zadajemy razem szyku tej jesieni? 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze!