wtorek, 13 września 2016

Mezoterapia - kompres po opalaniu


- Biucia, jak to jest - smaruję się i smaruję, od kiedy wróciłam z urlopu, wklepuję w siebie balsamy podobno głęboko nawilżające, a to chyba jakiś pic na wodę jest, bo sypię się, łuszczę, sflaczałam, obwisłam, okropieństwo jakieś! Opalanie to ZŁO! |
- Faktycznie coś wymięta jesteś...
- Ha, a widzisz? Mówiłam! Ty, chodźmy do tej Twojej Pani Doktor, zróbmy coś ze sobą, bo ja na kremy nie narobię... Balsam za balsamem, a efektów nie ma...
- Nie ma, bo to, czego potrzebujesz, nie jest w stanie przeniknąć jako składnik kosmetyku przez barierę naskórkową. A poza tym Tobie teraz potrzebny jest zastrzyk młodości, dokładnie w te miejsca, które potrzebują odżywienia, skondensowane, mocne uderzenie. I będziesz jak nowa. Opalanie to nie zło, tyle, że po kąpielach słonecznych trzeba się trochę podrasować zawsze, nawilżyć, naprawić. No już, zbieraj się, dość tego narzekania! 

***

- Pani Doktor, przyprowadziłam rozbitka - moja przyjaciółka ucierpiała trochę podczas morskich wojaży, bez mezoterapii się chyba nie obejdzie... 
- A to się dobrze składa, bo zabiegi Restylane mamy teraz w bardzo dobrej cenie. Tak sobie pomyślałam, że dużo spalonych słońcem rozbitków zajrzy do mnie po wakacjach, jak co roku... 
- Biucia opowiedziała mi o fenomenalnych efektach mezoterapii, zresztą, wystarczy mi, że na nią spojrzę, ma Pani żywą reklamę swojego Centrum... 
-  No to zaraz będę miała reklamę numer dwa. W tak krótkim czasie nie osiągnęłabyś podobnych rezultatów dietą, ćwiczeniami i kosmetykami. One oczywiście są ważne i potrzebne, ale wymagają cierpliwości, a nam zależy na czasie. Zaaplikuję ci bardzo odżywczy koktajl, którego główny składnik, kwas hialuronowy, to związek naturalnie występujący w naszej skórze. Działa jak gąbka, która wiąże wodę. Mikrskopijne nakłucia igłą pobudzą procesy regeneracji skóry, produkcję elastyny i kolagenu - zobaczysz, jak wyraźnie młodsza stanie się twoja skóra. 
- Słyszałam, że mezoterapia pomaga też na wypadające włosy?
- Oczywiście, wspaniale wzmacnia osłabione słoncem i wodą morską włosy, zresztą, działa na wszystko - na cellulit, rozstępy, zmarszczki, pięknie odżywia zniszczone dłonie albo zmęczoną skórę pod oczami... Zawsze powtarzam, że to mój ulubiony zabieg!
- Sam kwas hialuronowy robi takie cuda? 
- Preparaty do zabiegów mezoterapii zawierają w swoim składzie przede wszystkim kwas hialuronowy, ale także indywidualnie dobrane składniki - witaminy A, C, E, czy substancje czynne pochodzące np. z alg i zielonej herbaty. Rezultaty ich działania są natychmiastowe i długotrwałe - czego chcieć więcej? To co, znieczulamy?
- Znieczulamy, nakłuwamy i wracamy do formy! Niech Pani do zalet tego zabiegu dopisze jeszcze: Natychmiastowy poprawiacz humoru. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze!