wtorek, 7 kwietnia 2015

Mów mi po imieniu, ale najpierw... je wymyśl - Konkurs

Na dzień dobry wypadałoby się chyba przedstawić, sęk w tym, że chwilowo przedstawić to ja się nie bardzo mogę. Pani Doktor twierdzi, że mam taką gadanę, że mogłabym być rzeczniczką wszystkich jej Pacjentów razem wziętych. Chyba dlatego spodobało jej się nazywać mnie swoją 'Ulubioną Pacjentką', mnie jednak marzyłoby się coś bardziej wyszukanego. A już  'Lala' to w ogóle jakieś nieporozumienie. Kiedy myślę 'Lala', słyszę bandę wyrostków wrzeszczących na ulicy: "Ej, lala, niezła jesteś!" albo babskie zawistne: "Ta to się wystroiła jak lalka". Owszem, buzię będę miała niedługo śliczną jak laleczka, ale w tym to zasługa przede wszystkim Pani Doktor. 

Żarty na bok, drodzy Czytelnicy - niniejszym ogłaszam pierwszy KONKURS na blogu. Konkurs na imię dla mnie. Na błyśnięcie kreatywnością macie całe trzy dni - propozycje zbieramy w komentarzach pod tym postem na blogu lub na facebooku, do piątku 10 kwietnia, do godziny 23:59. Zwyciężczynię bądź zwycięzcę ogłosimy w niedzielny wieczór. Aha, no i najważniejsze - nagroda. Do zgarnięcia jest ZABIEG SPA DLA TWARZY - 1,5 godziny samych cudowności dopasowanych do potrzeb skóry. Wiem, co piszę, zażywało się tych dobroci, zażywało, jest o co powalczyć. 
Liczę nas Was bardzo!

18 komentarzy:

  1. Dla mnei to Iskierka, bo tak jak już na Fb pisałam jest wesoła,,jasna i aż się cieplutko a serduszku robi człowiekowi gdy na nią patrzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie Anula bo moja corka ma na imie Anna ale ja zawsze do niej Anula.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabrycha :) wszystkie najlepsze klientki/pacjentki to takie Gabryśki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję Lucynka jakoś jej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, jak na facebooku: Miss Beauty, w skrócie Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. to Miss Beauty jest oki ale w skrócie to Betti a nie Beata. A może Uroda ? albo Esterka tyż piknie by było

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie to Zuzia :) jak w pewnej piosence :) Zuzia lalka nieduża :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. moja córcia twierdzi że to jest KAMILA!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!