poniedziałek, 13 kwietnia 2015

"You are so beautiful"... - wyniki Konkursu

Tytuł dzisiejszego posta wziął się z piosenki Joe Cockera, znacie na pewno, to jedna z tych, które często za mną chodzą. Któraż kobieta nie chciałaby usłyszeć takich słów choć raz w życiu? 
Piękno. Nazwa naszego Centrum też zbudowała się wokół niego. W końcu jesteśmy mocno za dbaniem o piękno ciała, ale i ducha też! Piękne osobowości, piękne umysły czarują równie mocno, jak piękne twarze!

Pewnie też dlatego spośród kilkudziesięciu Waszych propozycji imion ani Pani Doktor, ani ja - nie mogłyśmy wybrać innej. Ta zwycięska zabawnie i niebanalnie nawiązuje do naszej nazwy, ma w sobie charakter i małe przymrużenie oka, a ja w taki właśnie sposób chciałabym być przez Was odbierana. 

Teraz wreszcie mogę oficjalnie się przedstawić:

Dobry wieczór nocnym markom, dzień dobry tym, co przeczytają ten post rano. Mam na imię BIUCIA i będę spotykać się z Wami co najmniej dwa razy w tygodniu. Zapraszam Was do pięknego świata Ordon Beauty Center. 

A z Panią Gabrielą, która jako pierwsza zaproponowała takie imię na facebooku, skontaktujemy się w sprawie nagrody - gratulujemy i dziękujemy!
Dziękujemy Wszystkim za tak liczny udział w konkursie, za kilkaset wejść na blog już w pierwszym dniu jego istnienia, wierzymy, że to dopiero początek i że będziecie tu zaglądać regularnie. 
Lista tematów, o których zamierzamy pisać, już czeka.
 

3 komentarze:

  1. no to fajne masz kochanie to imie, BIUCIA fajnie brzmi i pasuje do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Bardzo się cieszę,że to moje wymyślone imię BIUCIA tak bardzo się spodobało.Dawno nic nie wygrałam tym większa moja radość :) :) :) Pozdrawiam serdecznie Gabriela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się nie podoba , czyta, pisze i wymawia się dziwnie i bardziej zniecheca niż przykuwa uwagę ale oczywiście akceptuje wybór ! Najwazniejsze sa porady i to czego się dowiemy ,więc pomyslnosci Biuciu i caluski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!